fredag 22 februari 2008

Fast i bloggträsket

Det finns ju hur mycket bloggar som helst därute som jag skulle vilja läsa, hämta inspiration ur och kommentera (ett nytt sätt att umgås!)!!!
1. Bloggar om inredning, och då måste jag ju se i bloggar med vit, shabby chick, lantliga och färgrika (har svårt att bestämma vilket som ska bli Min röda tråd när jag blir med hus).
2. Bloggar om familjeliv, för på nåt vis känns det ju lite lättare när man hittar någon annan som också har lite tungt med att syskonen strider.
3. Bloggar med tankar om livet, vad spännande hur allt hänger ihop.
4. Företagares bloggar, ja ni förstår varför.
5.Bloggar om hantverk och pyssel, för sånt skulle ju vara kul om man fick en lucka...
Ja, sådär kunde jag väl fortsätta ett bra tag till, men summan av kardemumman är att jag håller på blir fast i träsket! Och det tar tid! Men å andra sidan ska jag väl lära mig en del... Så om du tror att du skriver en blogg jag borde läsa, vänligen ge mig länken!

1 kommentar:

Persiljas Hus sa...

Jag vet inte om du kan finska- det kan du väl? Isåfaall får du ju världens glädje av denna vackra blogg:

http://myblogvintageliving.blogspot.com/

själv kan jag inte ett ord finska men är ändå stammis. Bilderna är såååå underbara och stämningen hon förmedlar är fantastisk. Men den är säkert än mer fantastisk om man kan läsa orden...
Och ja, bloggandet kan ta en enorm tid. Man får vara lite hård med sig själv.
Men mna lär sig mycket och får mycket inspiration!!!!!