fredag 29 februari 2008

15 snabba

Fyrabarnsmamman hade för ett tag sedan en frågelista som jag tyckte rätt kul presenterade "läget just nu". Kopierar och serverar "Tiina i ett nötskal".

Väder utanför ditt fönster: Uppehåll, ibland sol, ibland "inget väder"

Lyssnar på just nu: Väljer om möjligt att inte ha extra ljud på. Får tillräckligt av "Bompa" och dess åskådare. Men om det nån gång blir CD är det Eva Dahlgren denna period. I bilen är Radio X3M på.

I går gick du och la dig: 22.30, i senaste laget, men han äldsta är så svår att få i säng.

I dag vaknade du: 6.30 av han mellersta.

Vad har du på dig: Jeans o ylletröja, "kostymen hemmave"

Senaste som ringde dig: Annonsförsäljare på Österbottniska Kuriren. "Gick på det" i år igen...

Som du ringde: En av kontakterna på Ålandsresor

Senaste som skickade dig sms: Viking Line med bokningsnumret till tisdagens Sverige-resa.

Senaste som du skickade till: Guuben att han skulle hämta mina REA-böcker.

Senaste vän du addade på Facebook: Ursäkta att jag är stenålders men???

Som addade dig: ???Igen

Senaste person som mailade dig: Försäljare av tjälkrokar (OBS Mannens kontakt) Senaste mailet till mig var en annonssäljare på Loma Suomi. Gick på den också, igen...

Sista hemsida du besökte/läste: Hittade http://blogg.expressen.se/innas/ , "släkten". Mitt i allt kan man följa dem då! Kul!

Ska/har gjort/göra idag: Har som nämnts pysslat en del med marknadsföring, samt gjort ungdomsföreningens bokföring för 2007. Ska hem och ta hand om barnen så mormor hinner med färjan.

Bra eller dålig dag idag: Bra som de flesta. Hoppas även Du har detsamma!

Inga kommentarer: