fredag 31 oktober 2008



Har bestämt sagt det förut, men jag måste säga det igen; tiden rusar! Åbohelgen gick bra, men jag blir lite oroligt för mig själv när jag kommer på mig med att tänka på finska... fast det går hastigt över. Hemma i vardagen igen hade vi i måndags en kille som fyllde 5, och i tisdags en som fyllde 2, hurraaa! Imorgon blir det barnkalas för alla 17 barn som finns på Lappo på helgerna. Tur att vi har ett Pellas att ordna kalas på...

Kunde inte låta bli att visa en bild på huset. Det ändrade skepnad lite när de vita knutarna kom på plats! Nu står fönstren på tur, men svärfar måste måla skivorna som ska bli till foder innan guuben kan vill börja fixa till dem. Fodren ska monteras på fönstren innan fönstren monteras i gluggarna. Jag är rädd att det dröjer ett tag innan ni får se en "fönsterbild".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, vad fint det blir!

Anonym sa...

Så ni har haft kalas hela helgen! Det var säkert roligt, hade gärna varit med.
Hälsningar, Päivi