måndag 20 oktober 2008

Guuben har fått för sig att jag under helgen som gått bara spretat med fingrar och tår. Min rygg däremot tackar för den finska yoga-helgen här, men vidhåller i samma andetag att det nog skulle behövas en fortsättning... Av någon anledning har jag lite svårt att komma mig för att göra övningarna på egen hand. Eller kan det ha att göra med att så fort jag lägger mig på golvet för en katt-övning eller nåt så får jag "barlast", nån som hänger i en arm eller ett ben?!

Medan jag har "spretat med tårna" har guuben börjat spika vita knutar. Åååå så trevligt. Då ser till och med jag att det går framåt (jämför med hur svårt det är att se framstegen när det är nån plåt som göms under taktegel i en skarv...) ! Och fint blir det!

Pellas har verkligen fått förlängd säsong iår. På vår gästlista i år står ännu bl.a. pensionerat par som kommer och "firar höst" med sitt barnbarn en vecka, och en hög fotografer på höstfotografering. Det glädjer mig att fler och fler vill ta del av Lappo utan sommar, och antingen det är sol eller inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Där ser du! Bit ihop och gör din hemläxa i 3 veckor till så kan du inte sluta "spreta med fingrar och tår" sedan. Och ryggrad får du på köpet
Sådeså!
h duvetvem...