söndag 6 september 2009

Seg i hela kroppen efter en helgs, enligt mig, hårt arbete. En skön, trött, känsla infinner sig då man fått anstränga kroppen, inte dåsig som när man "inte gjort nåt, bara tänkt" som jag i vanliga fall gör i min normala vardag med marknadsföring och bokning. En supporter till vårt husbygge var in då vi höll på murade badrumsväggarna, och han påstod att jag nog fick känna mig lite stolt som fick mura. Vid närmare eftertanke har han nog rätt, guuben min är känd för att vara rätt noga... Bilder kommer endera dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja han där guuben börjar nog tackla av nu när du får vara i murarbranchen... Men det blir nog bra bara det blir målat! Vi kommer snart och inspekterar. Kram gummor och guffar

Tiina sa...

...fnys... ska jag ta på näsan eller ;o)