onsdag 25 februari 2009

Nu har jag tydligen haft rysligt roligt igen, för tiden har bara flugit iväg!!! Sportlovet började ju lite risigt och fortsatte svajigt för att reda upp sig mot slutet, och fort gick det. Även denna vecka kommer att gå väldans fort med måndag i Mariehamn (sista gången till kiropraktor hoppas jag), och tisdag i Åbo för att hämta dryga hundra meter ventilationsrör (det blev plåt, och en par olika typer av isolering p.g.a att plaströren var så nya så alla sorters delar inte fanns att få tag på) samt ventilationsaggregat och diverse rördelar och isolering. Imorgon kommer elektrikern första gången, och sen är det helg igen! På lördag har vi sista lapptäckskursen. Har inte åstadkommit stordåd, men fått lite inblick i hur det går till, så "sen när... ", då ska jag börja sööma...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du behöver säker en massa tyglappar nu då (inom en snar framtid, 5 år eller så) så jag kan sätta undan lite av mina färgranna storblommiga och gredeliskära kläder åt dig om du vill...
kram gummor A

Anonym sa...

Hördö gummor A, med såna vänner behöver man inga ovänner! Kram på dig!

Rixn sa...

Gredeliskär?