lördag 17 januari 2009

Efter 21 dagar lär man ska ha fått in en ny vana. Hoppas det fungerar på mina "rädda ryggen"-övningar. Hoppas jag lyckas göra dem 21 dagar i streck... Men det är något speciellt med en mamma på golvet verkar det. Lägger jag mig för att göra "plankan" kan du vara säker på att jag får barlast! Och det går inte att göra den i smyg heller, för fast jag är i ett annat rum känner minstingen på sig att något är i görningen och kommer sättandes.

Idag gick han ut lite före mig när det var dags för en liten lur. När jag kom ut fann jag detta


Han fick tydligen smak på livet glädjeämnen då vi hade snö, och lät sig nu inte stoppas av att snön hade försvunnit. Tänk så instängda i våra tankebanor vi vuxna är, det går ju faktiskt att åka på mossa och is också!

1 kommentar:

Anonym sa...

Han visar tydligt att han "tänker utanför boxen"! Det borde vi vuxna också göra oftare.
Hälsningar, Päivi