torsdag 3 juli 2008

Åter i vardagen


Titta vad som hänt medan jag stått i köket på Klockkulla!!! Vi har äntligen ett vattentätt tak. Lugn, det ska inte bli grönt, det är bara nån "konstig" takfilt (jag trodde all sån var svart!). De tegelröda teglena borde någon komma sig för att beställa...
En "normal" sommarvardag (hela veckan) är åter här. Byte i halva Pellas idag innebär en del städning. Men nu är det avklarat för idag, och en del av de nya gästerna väntas med färjan kl 15.30. Ikväll skall jag första gången på 10 dagar laga mat hemma, får se om jag vet hur det går till, och om det finns nåt i kylskåpet.

1 kommentar:

Lotta Angergård sa...

Hej Tina! Hamnade in här på din blogg av en slump! Vad roligt!

Jag har bränt en BUS-skiva till dig som nu ligger på jobbet och väntar på att jag ska ta den till posten...

Såsmåningom ska den hamna på Lappo :)

Lotta

http://ungdomskonsulent.blogspot.com