söndag 13 september 2009

Neeeeej!!!! Varför ska man måsta lära sig den hårda vägen!?!? Kära vänner, om ni fyller år och jag inte gratulerar på födelsedagen, ring och påminn mig! Kära gäster på kommande till Pellas, om ni anmält ankomsttid och jag inte kommer och tar emot er, ring och påminn mig. Kära mötesarrangörer, har jag påstått att jag ska komma på ett möte småningom, ring redan nu och påminn mig. TELEFONEN HAR HAVERERAT och därmed också mitt minne. ALLT som ska hända i min värld och med mina nära och kära är nämligen omsorgsfullt inskrivet i telefonen, som inte längre står till min tjänst. Hur kunde den?!? Och utan att ens förvarna...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tacka vet jag papperskalender och penna...
hälsningar från en used to be IT-tekniker!

Bobo sa...

Mm... Sånt händer då och då, tro mig. Konfronteras med det från desperata och olyckliga kunder varje vecka i jobbet, men du hade väl backup?